poniedziałek, 8 września 2014

Nominacja do Liebster Award od Madeleine Youngblood

Wracam ale niestety nie z nowym rozdziałem. Dziękuje Mad za docenienie mojego bloga i nominacje c:

1. Jakie jest Twoje hobby?
Czytanie, które pochłania mnie bez reszty, ale także pływanie. Uwielbiam wszystko co jest związane z wodą.
2. Jakiej muzyki słuchasz?
Trudno określić tutaj jeden gatunek. Słucham wszystkiego co mi się spodoba.
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Myślałam że po takich kultowych książkach jak 'Igrzyska śmierci' i 'Harry Potter' nie pokocham żadnej książki, a tu proszę 'Hopeless' podbiła moje serce od pierwszej strony.
4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
O ile czytam blogi, ostatnio nie mam na nic czasu, wybieram tematykę igrzysk i głównie igrzysk.
5. Piosenka, która poprawia Ci humor?
Ostatnio piosenka mojej kochanej Demi - 'Warrior'.
6. Imię postaci z Twojego opowiadania, którą najbardziej lubisz?
Moja kochana Maysi hahah xd
7. Wolisz czytanie lub pisanie, czy np.jazdę rozwerem, albo bieganie?
Jestem molem książkowym i ubóstwiam siedzenie z kubkiem gorącej herbaty z książką w ręku.
8. Jaki jest Twój ulubiony aktor?
*aktorkę. Jennifer Lawrence, jest jedną lepszych i najbardziej utalentowanych aktorek.
9. Ulubiony zwierzak?
Pies, najwierniejszy ze zwierząt.
10. Imię osoby, której najbardziej ufasz?
Klaudia
11. Do jakiej postaci filmowej/książkowej jesteś najbardziej podobny/a? 
Chyba nie mi to oceniać cx

Jako że mam tendencje do czytania "umarłych" blogów, podam tylko ich linki, bez nominacji.
divergent-rose.blogspot.com
liszkablog.blogspot.com
clove-cato.blogspot.com
para-z-drugiego-dystryktu.blogspot.com
55-glodowe-igrzyska.blogspot.com
myhungergamesx.blogspot.com

A jeśli chodzi o nowy rozdział u May; spróbuje dodać coś w weekend. Mam na prawdę dużo nauki plus konkurs humanistyczny (możecie być dumni hahah)
Trzymajcie kciuki żebym dała z tym wszystkim radę.
Jeszcze raz dziękuje Mad, jak i wam że to czytacie i doceniacie moje bazgroły.
Clove x

1 komentarz:

  1. Przepraszam za spam, ale u mnie nowy rozdział. Zapraszam
    historia-siedemnastolatka-z-osemki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń